Skip to content

DocNoiz bloggen går i hi

juni 9, 2010
tags:

Jeg må desværre kaste håndklædet i ringen…  De sidste halve år har bloggen hængt som en stor sort skygge af dårlig samvittighed. Der har været en del at kommentere på indenfor musikbranchen, men det har været med måneders mellemrum, at jeg har kunne finde tid til det. Og da jeg ikke har følt, at jeg kunne skabe et kontinuerligt flow af artikler, har jeg valgt intet at skrive.

Jeg har mange projekter i gang – uddannelsesmæssige, kunstneriske og også af mere personlig art. DocNoiz-bloggen får lov at eksistere på nettet, og jeg regner med fortsat at poste relevante musikvidenskabelige opgaver på den, som de bliver skabt. Men indlæg og kommentarer om musikbranchen må jeg opgive for nu. Selverkendelse tager åbenbart tid! 😉

Måske løber vi ind i hinanden en dag til et eller andet kulturelt 🙂

Men for nu vil jeg takke af.

Ha en fantastisk sommer alle sammen!

No comments yet

Skriv et svar

