Skip to content

((Radio))koncert med Frou Frou.

september 6, 2009

På denne højhellige søndag hvor jeg ikke lige kan samle mit hovede om at forfatte noget fornuftigt, tænkte jeg, at det måske var på plads at servere lidt god musik i stedet for. Så her kommer en radiokoncert af en lidt ældre dato med en ung Imogen Heap i konstellation med Guy Sigsworth (Seal, Madonna, Britney Spears, Alanis Morisette med flere) i bandet Frou Frou. Jaja – jeg ved godt, at Immi har været overeksponeret her på bloggen på det sidste – men jeg kan simpelthen ikke lade være 😉

Radiokoncerten er fra KCRW i programmet Morning becomes eclectic fra 2002. Jeg har tidligere postet en anden radiokoncert med Imogen Heap fra samme program. Året 2002 er i øvrigt det samme år, som Frou Frou udgav deres første og eneste album Details.

Nyd koncerten her…

Vodpod videos no longer available.
 

 

Reblog this post [with Zemanta]
No comments yet

Skriv et svar

