Skip to content

Nyt logo, nyt design og nye spændende tiltag

maj 28, 2009
tags: ,

AvatarSom de opmærksomme læsere (altså dig ;)) måske har opdaget, har mit lille beskedne hjørne på internettet fået en grafisk overhaling. Først med et nyt minimalistisk “avis-agtigt” design og i går fik jeg så et nyt flot logo til siden.

Det er Mikkel Bech manden bag Bechbox.dk, som har lavet logo’et. Jeg havde længe været fascineret af hans stil, grafiske kunnen og fede kreative designs. Så da jeg alligevel skulle have lavet en header eller et logo til min blog, så tog jeg chancen, og hørte om han var manden for det. Og det var han heldigvis. Du kan se resultatet øverst på siden =)

Bech er grafisk designer og arbejder blandt andet med at skabe interaktivt designs for websites. Han har et særligt fokus på musikken, og det var især dette jeg faldt for. Han laver grafisk design til soundtracks, musikkompositioner og -produktioner og CD covers, booklets og så videre. Du kan flere af hans designs ud ved at trykke her (eller på logoet nedenfor). Så skal du have designet en professionelt udseende website eller skal dit band have designet en ny plakat eller CD-cover, så er anbefalingen hermed givet videre.

bechbox_logo_white

Og sidst men ikke mindst så skrev jeg jo i overskriften noget om, at der er nye tiltag på vej. Jeg vil ikke afsløre alt for meget endnu. Men jeg kan fortælle, at vi her på bloggen henover sommeren og efteråret får meget fint besøg, og at vi sagtens kan begynde at glæde os. Jeg har det i hvert fald som et lille barn før juleaften… men mere vil jeg ikke afsløre endnu =)

docnoiz sig

No comments yet

Skriv et svar

