Skip to content

Strømlining af bloggen

februar 17, 2009
tags:

AvatarKære læsere.

Efter en fantastisk spændende start, er jeg nu heldigvis gået hen og blevet en del klogere på det med at blogge (hvis jeg selv skal sige det ;)).  Det har derfor også være tid til at gøre nogle overvejelser for bloggens fremtid. Min første intention var, at den primært skulle handle om musik, men at jeg også ville have en slags populærvidenskabelig sektion med alt fra astronomi til diskussion om miljø osv. Derudover ville jeg have en slags rodekasse med diverse sjove ting, jeg fandt på det store fantastiske net, og som fascinerede mig, bl.a. bjergbestigning, surfing og meget mere. Disse ting har indtil videre været at finde under kategorien “U-noder”, og der har de egentlig ligget fint. Jeg har da også dagligt besøgende, som kigger på video’er af folk der bestiger Mount Everest osv.

Jeg har dog over de sidste par uger tænkt meget over det med bloggen, og har besluttet mig for, at den udelukkende skal handle om musik. Det er vigtigt for mig, at bloggen for fremtiden fremstår som et seriøst og fagligt medie, der kan være med til at skabe opmærksomhed og debat om populærmusikalske problemstillinger. Som en konsekvens heraf har jeg valgt at slette de ovennævnte rodekasse-kategorier. Jeg beklager, hvis du i den forbindelse er gået forgæves i din søgning efter disse emner. Der vil (og skal) dog stadig være plads til humoristiske indslag – sålænge de er musikrelaterede. Så kategorien “kreative video’er” beholder jeg. Det samme gælder for kategorien “billeder”.

Desuden har jeg nogle planer om nogle små dejlige overraskelser i løbet af foråret, men dem vil jeg ikke afsløre endnu, da alt langt fra er på plads. Men I kan roligt glæde Jer 😉

Indenfor kort tid vil jeg også få et nyt domæne. Helt præcist hvilket ligger dog ikke helt fast endnu. Men jeg forventer at det ligger på plads indenfor en uge. Jeg vil naturligvis gøre opmærksom på de præcise detaljer, når det bliver relevant.

Til sidst vil jeg sige tak for en fantastisk start og en rar og varm modtagelse fra Jer alle. Der er allerede flere, som er kommet med kommentarer og ris- og ros, hvilket jo er dejligt. Husk I altid at velkomne til at skrive kommentarer til indlæggene, hvis I f.eks. er hamrende uenige i det jeg skriver, eller måske har nogle flere nuancer og vinkler at tilføje. Alle bidrag og kommentarer til debatter og indlæg vil modtages med kyshånd, sålænge de er saglige og holdt i et pænt og sobert sprog. Og kontakt mig endelig hvis I har noget på hjerte.

docnoiz sig

No comments yet

Skriv et svar

