Skip to content

Sia Furler kommer til København i begyndelsen af maj 2009

februar 8, 2009

Ifølge Metroxpress kommer Sia Furler til København i begyndelsen af maj. Ja, faktisk har hun lige været her, men det var vist til en lukket fest, kun for særligt inviterede desværre. Men nu lader det til, at alle får chancen for at høre hende give koncert i begyndelsen af maj, hvis rygterne ellers viser sig at være sande (jeg skal nok holde Jer opdateret).

De sidste par uger har jeg næsten ikke lyttet til andet end hendes albums ‘Some people have real problems’ og ‘Colour the small one’. Jeg købte disse to samt et album med Zero 7 kaldet ‘Simple Things’ (mest pga. af Furler’s stemme på nogle af numrene), efter jeg havde opdaget hende på Youtube. Siden da jeg har reklameret alt det jeg kunne om hende til nær og fjern.

Jeg glæder mig til koncerten, som jeg ved bliver et kærkomment afbræk i eksamenslæsningen til maj, hvis alt ellers holder stik.

Kilder: Metroxpress d. 06/02/09; 75tine’s blog 05/02/09

6 kommentarer leave one →
  1. 75tine permalink
    februar 8, 2009 10:23 am

    Ingen over Sia – glæder mig til maj!!! 🙂

  2. Henrik permalink
    februar 12, 2009 3:19 pm

    Håber det er okay, at jeg har brugt din “artikel” på FaceBook…!?!?

    http://www.facebook.com/event.php?eid=49745159855

  3. februar 12, 2009 3:59 pm

    Hej Henrik.

    Ja, naturligvis. Jeg synes kun det er dejligt, når andre kan bruge det jeg skriver til noget. Så brug bare løs 🙂

    Mvh. Jan

  4. Thomas Christensen permalink
    februar 13, 2009 5:15 pm

    Hun kommer og spiller 3. maj i Store Vega. Billetten er købt – så er der bare den enerverende ventetid 🙂

  5. februar 13, 2009 5:40 pm

    Hej Thomas. Tillykke med billetten. Må også se at få købt min. Jeg var dog klar over det, og skrev et indlæg om det for et par dage siden lige her: https://jansorensen.wordpress.com/2009/02/10/sia-furler-giver-koncert-i-vega-3-maj-2009/

    Men tak for tippet alligevel 😉

Trackbacks

  1. Sia Furler giver koncert i Vega 3. maj 2009. « Jan Sørensen’s Blog

Skriv et svar

